weer in Nederland... - Reisverslag uit Sent, Zwitserland van Nienke Michel & Youri - WaarBenJij.nu weer in Nederland... - Reisverslag uit Sent, Zwitserland van Nienke Michel & Youri - WaarBenJij.nu

weer in Nederland...

Door: Nienke en Michel

Blijf op de hoogte en volg Nienke

27 November 2009 | Zwitserland, Sent

Hallo Allemaal,

Nou daar zijn we weer.In het frisse Nederland. Wel even wennen hoor..
Nienke is per 1 oktober naar Nederland gekomen met Sven en Youri.
Ik ben nog een maandje in Zwitserland gebleven om m,n werk min of meer af te ronden.

Helaas is het huis in Harfsen niet door gegaan...Het werd verkocht..Jammer.Dus we kwamen naar NL zonder huis en werk. Ja dat is geen lekker idee.
Inmiddels verblijven we bij de ouders van Nienke waar we een tijdje kunnen blijven tot we een ander huisje hier in de omgeving hebben gevonden.

Nienke vondt al vrij snel een baan in Lochem bij een leuk restaurantje waar ze 2 a 3 avonden kan werken.

Al een tijdje was ik opzoek naar een baan als chauffeur in het Openbaar Vervoer (OV) maar helaas viel dat niet mee. En dan verlang je al snel weer terug naar Zwitsrland.
Maar gelukkig heb ik sinds gister weer een baan gevonden in het OV.

Nu nog een huisje....!

Nu maar hopen dat dat ook goed komt.

  • 27 November 2009 - 13:15

    Suus:

    he nien en mies!
    komt helemaal goed met jullie als ik dit hoor! ik ben net terug uit costa rica en het wordt tijd dat ik weer eens naar jullie toe ga! ga je snel bellen liefs suus

  • 01 December 2009 - 22:48

    Henk:

    mooi dat jullie al snel weer werk hebben gevonden. Dat huisje komt ook wel.

    Gr. Neef Henk

  • 27 Februari 2010 - 17:58

    Ad:

    En, is dat huis al wat geworden? Op welk e-mail-adres zijn jullie nu te bereiken?
    groeten,
    Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Dit dagboek gaat over ons avontuur in Zwitserland. We hebben de hele boel verkocht in Nederland en hebben een heel nieuw leven in Zwitserland. Het roer volledig om. Wie weet voor hoelang ??

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 62051

Voorgaande reizen:

01 Juli 2005 - 01 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: